به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سید علی میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و به منظور تعامل بیشتر با مردم و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات، امروز شنبه مورخ ۲ تیرماه سال جاری با حضور در محل مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) استانداری، از ساعت ۷:۳۰ الی ۹ صبح از طریق تلفن ۱۱۱ به مشکلات و سؤالات مردمی بهصورت برخط و مستقیم پاسخ داد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به همراه جمعی از معاونین و رؤسای ذیربط این اداره کل در محل مرکز سامانه سامد ضمن پاسخگویی به ۱۲ تماس تلفنی مردم عزیز استان خراسان شمالی در حوزههای مختلف راه و شهرسازی را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را صادر کرد.
وی بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین در سامانه سامد به سؤالات شهروندان و جامعه هدف پاسخ داد.
شایان ذکر است این سامانه برای تسهیل ارتباط دولت و ملت راهاندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخشهای مختلف آسانتر شود.